Sağlık

Doğadan topladıkları mantarları yiyen 8 kişi hastaneye kaldırıldı

Çorum’da doğadan topladıkları mantardan yiyen 8 kişi, hastanede tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, il merkezi ile Dodurga ve Laçin ilçelerinde doğadan topladıkları mantarları yiyen 8 kişide bir süre sonra bulantı ve kusma gibi şikayetler görüldü.

İlgili Makaleler

Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılan kişiler, zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alındı.

(ALINTI)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu